Môj deň vo veľkom Meste

Písal sa Rok 2017 Bývala som v dome s mojim priateľom ktorý pracoval každý deň  . Ahojte som   Klaudia a pochádzam zo Saint-Tropez . Síce  bývam tu už od malička ale vždy som chcela cestovať a isť na Slovensko  boli tam je priateľky . Jej Priateľ je cestu určite zaplatí a pôjdu spolu terénnym Autom kde budu aj menšie prestávky . Spolu cestovali Veľkým Autom zastavili sa v Milene kde si pozreli pamiatky a najedli sa a tam sa aj vyspali . Nad ranom už cestovali a posledná cesta kde zastavili bolí  Rakúsku kde si pokúpil rôzne veci ale aj niečo pre seba aj pre baby .  Cesta bola dlha ale bola to ta najkrajšia cesta ktorú mali . Spoznali veľa zaujímavých miest kde bola Klaudia a Daniel . Už len Smer Bratislava a bude tam . Už tam nás čakali Viktória a Laura   boli jej najlepšie priateľky ešte zo školy .  Privítali sa.  Hneď išli do domu kde si mohli oddýchnuť a porozprávať sa . Ale tak dlho sa rozprávali že už bola polnoc tak si išli ľahnúť do postele . Skoro ráno čiže o 5.00 hod sa Viktória zobudila a spravila všetky raňajky a pretým si ešte išla zabehať .Klaudia a Daniel sa zobudili o 8.30. hod a Laura o 7.30. Všetci išli do Mesta kde si spravili výlet . áno bol to môj veľký deň. Boli sme tu  Mesiac na Slovensku spoznávala so  tu veľa zaujímavých miest Ale aj skvelých ľudí   Po večeroch sme chodili na diskotéku ale aj po rôznych baroch . .Naš Mesiac utiekol ako voda a museli sme sa vrátiť . Ale nešli sme priam do Saint - Tropez , Danielovia Rodina bola taká veľká že sme prespavali v inom kraji . Ako vždy sme natankovali aby sme mali dosť . Moje Krásne Baby som si objala išli sme do Prahy kde sme prespali 5 Dni . V Prahe bývala jeho sesternica Paulina  ktorá nám dovolia tam len prespať len par dni lebo musela isť na kasting do Milana my sme mali inú trasu.

Boli sme teba v Prahe a užuli sme si tam krásnych 5 dni ,  Potom sme išli zas  k ďalšej Sesternice ktorá žije v Brne . Tam sme  boli len par hodín lebo mala nejake povinnosti . čiže sme cestovali dlho neprekážalo nám to aspoň sme videli toho veľa . Mali sme pri sebe fotoaparát kde sme mohli fotiť ale aj mobily číže bolo fajn. Nekonečná stanica bola teraz Barcelona kde sme určite mali tiež   prestávky . V Barcelone sme zostali  len na par dni .  Daniel zarobil peniaze a išli sme bývať do Talianska presne to bolo Florencia kde sme bývali Rok žili sme tam ale aj pracovali kde nám bolo dobre tiež sme bolo aj Ríme Ale sme sa aj kúpať . Na Vianoce sme Boli u Mojich rodičov v Košiciach . Klaudia a Daniel zas cestovali ale teraz išli Lietadlom. Cez Silvester 2018  sme boli tiež  tam . Domu do Saint - Tropez sme išli v roku 2O19 . V roku 2018 sme boli cez sviatky doma kde Klaudia bývala kde bola ešte  ako babo .  Cely tento rok sme tiež cestovali pozreli sme  si aj Londýna . Boli sme tam par dni kde sme prespali u priateľa ktorého sme tam spoznali . Bol len ešte len Január kde sme boli v Anglicku čiže bola tam zima ale dalo sa spoznávať nejake pamiatky .  Chceli sme spoznať toho viac a tak sme išli do veľkého mesta New York  tam sme boli Mesiac .Stretli sme tam Tetu a uja zo strany Daniela . Bývali tam a a povedali nám že tu môžme byt mesiac . Klaudia pracovala spoločnosti kde boli sami producenti ale aj Herci  čiže Klaudia spolupracovala s hercami ale aj manažérmi. Daniel pracoval ako model v Elite Model . Medzi tým ešte pracoval so svojou Tetou vo firme . Kde si slušne zarobil peniaze . Tento Mesiac mali skvelý . Daniel chcel požiadať Klaudiu o ruku.   Stalo sa to že Súhlasia . Zarobili si dosť aby mohli isť do svojho mestečka . Medzi pristatie sa chceli zobrať išli teba do  Las Vegas .Tam si spravili výlet išli pozrieť Kalifornie a San Francisco . Boli tam Par Dni .... Cely ten čas išli Len Lietadlom . Svoje Medové týždenne trávili v španielsku  kde si mohli vychutnať vseliake dobroty . Tam boli tiež len par dni a odtial potom už chceli isť na slovensko . Daniel má veľkú rodinu.  museli isť do Viedne museli sme tam zostať par hodín lebo meškal lietadlo .My sme si zatial išli kúpiť niečo na pitie a jedenie . Išli sme do Prahy kde sme vedeli že tam bude jeho sesternica mohli sme tam prespať par dni . Po večeroch sme chodili po baroch a na diskotéku.

Ale nie vždy sme tam chodili bavili sme sa inač keď  sme boli už manželia . Museli sme odtial isť preč lebo mala povinnosti. čiže sme išli teba za mojimi rodičmi na východ Košice. Bol Marec kde sme tam boli . Moja mamina bola skvela žena  Ivona sa vola Klaudia matka a ocino Tibor . Vyrozprávala je všetko s kým bola a tak  . Daniel bol s Tiborom a tiež sa rozprávali a iných veciach .  Spolu im povedali že sa Zobrali vo Las Vegas bol tam skvele . Mohli tam byt Mesiac rodičia boli radi že máju doma dcéru . Spravili im menšiu oslavu k svadbe . Ako sa Patri . Cez Jar Išli do zoo . A potom sa zobrali a išli do Požičali si Auto a išli do Trenčína kde má daniel rodinu Matku aj oca .Boli sme tam 5 Dni . Všetko sme im povedali . A na druhy deň nám doniesli svadobný dar . jeho Mamina  Daniela  bola Raditelka na vysokej škole  a jeho ocino Ján bol právnikom .  Potom sme zas prišli K rodičom Klaudie. A Medzi tým sme boli pozrieť  do Bratislavy ako manželia Alexandrovi . Bolo Leto keď sme boli pozrieť baby . Bola sranda vždy. Boli sme tam len par dni lebo sme potom museli isť späť do východu . Boli vtedy festivaly tak sme išli pozrieť bolo skvelo . o pol noci sme sa vrátili  domu. Prešlo veľa dni  boli sme tam stále  bola tam fajn chodili sme sa baviť po večeroch . lebo ráno sme pracovali v Kancelári  a museli sme vybavovať rôzne veci . Klaudia ako pracovníčka v kancelári musela dávať poštu a daniel rozvážal poštu a vybavoval účty a peniaze.  leto skončilo Klaudia a Daniel dávno neboli pri mori tak si vybrali Grécka . Išli autom   Tam boli   trochu sami . 10 Dni.  Potom sa rozhodli že sa vrátia do svojho domu  Bolo skoro na jeseň ale im to nevadilo . Museli sa vrátiť do Východu lebo tak Klaudia mala svoje veci rodičia ich presvedčili aby zostali na vianoce no tak zostali   . Ale už nepracovali .Ubehlo to rýchlo a boli vianoce aj Silvestra 2019.

Január tento rok sa im narodila dievčatko  Vola sa Daniela

Vrátili  sa nás pät do svojho domčeka do Saint-Tropez