„ďakujem vám za návštevu"

Tajomstvo májové

01.04.2019
List pre  Mňa
List pre Mňa

Tvoje tajne miesto ukrýva les a stromy . Pomedzi úzkych  cestách  som prešla a teba som nevidela . Išla som  cestou ne cestou a všimla som si krásny vodopád . Chcela som isť  do vody ale zacítila som chlad májového vetra . Prešla som do starého domu keď všetko bolo zaprášené . Tento dom bol môjho starého oca niekdy   chcel aby som sem prišla . Bolo tu pekne sámé veľké stromy a krásna krajina len ten dom bol už na spadnutie , Ani už neviem čo mi starý otec zanechal tento ostrov alebo ten dom. Toto miesto bolo svojim slovom krásne . Ako si kráčala pomedzi stromy niečo zrazu videla . Nejaka truhlica  na zemi hneď  ju otvorila  sámé zlate peniaze . To čo chcela nájsť tam zatiaľ nenašla. Ale pokúšala sa nájsť niečo v tej truhlici . Na koniec nášla obálku ,  v nej bola zlatý náramok  s nadpisom S láskou  Maria . A zanechal tam aj List pre Mňa čiže pre Danielu ktorá bola v tejto krajine alebo ostrove . List si skovala. Našla kameň tiež s menom Maria nevedela čo to znamená tak si radšej  prečítala list . A zistila že to bola jeho láska .Tak  vedela kto to bol. Viac tam už nebolo . Išla do Májového lesa ktorý bol už starý ale bolo tam vždy pekne . Jej starý otec tento les tak pomenoval . Vždy si sadla na kameň a vždy je starý otec rozprával Tajomstvo májové ale teraz už nie . Koniec vždy bol taký isti . Hovoril " Tento strom a tento kameň tu budu stále naveky ."  Pre Danielu tento ostrov začal byt čarovný . A vodopád si zamilovala síce sa ta niky nekúpala lebo vždy zacítila májový vietor a to pre ňu znamenalo že je starý otec stále je tu .   ( Navždy tvoj milovaný starý otec) 

Napísala Príspevok Eva&Erika
 Všetko z môjho sveta  Vytvorila Eva  Erika 
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky