„ďakujem vám za návštevu"

školný Výlet

23.09.2019

Moja trieda čiže naša škola išla na výlet . Moji rodiča mi dovolili isť aj kde vedeli že to bude mimo slovenska , Triedna učiteľka nás poslala do Anglicka Aby sme sa trochu naučili hovoriť po ( Anglicky)  . Volám sa Lucia a Pochádzam z  malej dedinky . Cestovali sme  Mikrobusom kde sme boli len 10 a dvaja učitelia a šofér .Cesta  bola fajná lebo cestou sme si spievali vseliake pesničky ale sme sa ja zabávali. Kde  sme boli už na mieste  ako prvé sme videli Hrady ale aj zámky . Prechádzali sme sa videli sme Stonehenge Tower Bridge Buckinghamský palác. a  Richmod Parku  sme pozreli tieto pamiatky a sme mali toho dosť . Naša Pani Učiteľka  našla malú reštauráciu kde sme sa išli najesť a potom sme sa už vrátili domov  .môj školný výlet bol výborný  s Priateľmi sme sa po fotili a bolo nám super .  



Tower Bridge, London


 S pozdravom vaša  Lucia  



Napísala Príspevok Eva&Erika
 Všetko z môjho sveta  Vytvorila Eva  Erika 
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky