„ďakujem vám za návštevu"

Objavuj môj svet

29.07.2019

Už pondelok môžte Objavovať  môj Svet

1. Deň : ( Uvedomujem si svoje Chybí ) *Objav Môj svet Podľa mojich predstav *

Uvedomujem si  svoje chybí ale zapracujem na tom aby som ich nerobila . Správaj sa cieľa vedome ale aj odvážne  . Spoznaj svoje chybí ale snaž sa ich upraviť podla seba a zamysli sa kde robíš chybu a potom sa uvidíš čo máš napraviť. Dnes 9.7. v čase 9.57.  . Takto je môj svet vo veľkých chybách.  Niektoré chybí sa deju Napraviť 

  •  Pozastav sa nad vecou kde si spravil chybu ale treba si ju aj uvedomiť , Odpoveď na       Chybu je takáto Nieť nad Svoje Chybí  






2. Deň :  (Ako mat Svoje sny )

Ako mat premeniť svoje sny  aby stali skutočnosťou snívaj o tom čo chceš mat nie vždy sa podari . Svoje sny sa dajú aj splniť tak ich môžte uskutočniť , Si tu a teraz a môžeš ich objavovať podla seba  skús vnímať seba a svoje cíť a chod do  hĺbky svojho srdca a tam uvidíš svoje sny . Dnes 15,7 v čase 16.27 som mala zo seba len Radosť lebo aj ti si splníš svoj sne a neskôr budeš na to hrdá  :

 ( Objav Svet podla mňa )




3. Deň : (Niečo z blogu )

V tento deň čiže 16.7. v čase 17.OO hod som sa rozhodla že zahrnem do svojho sveta  aj blog a budem plánovať a organizovať  ale aj vytvárať nové veci áno robím to rada . Samozrejme nesmú chýbať príspevky ktoré budu mesiaci Augustove. Vždy plánujem niečo nové. Blog čiže (Zo sveta môjho)  bude mat aj nové projekty ide o to že budu oslava v Októbri v Novembri pripravujem Niečo Nové Nechajte sa prekvapiť .Vždy sa snažím byt originálna . Možno sa pýtate odkiaľ mám toľko zaujímavých myšlienok ale všetko ide zo mňa niektoré veci mám z vlastných skúsenosti a píšem len pravdu .



4. Deň :   ( Môj život ) 

Dnes 27,7, v čase 9. 04 som si môj život zapísala do svojho vnútra . Ale podstate je že mám aj svoje pravidla vo svojom živote , Ktoré sa skladajú z troch veci Ako prve je Rodina Joga Meditácia. Poslednom čase som začala mat rada jogu  , objavujem niečo nové ktoré veci som nepoznala ale ma to baví aj Otom je život . Spoznaj nové veci a miluj svoj život aký je a objav v sebe niečo čo máš rad lebo to stoji za to lebo ty si život a nadej spoznaj svet podla mňa .  Tak ako objavil si môj svet podlá mňa išlo to páčilo sa ti to . 



5. Deň :    ( Aká je naša Duša ) 

Naša duša ktorá nás podvedome riadi . Je to duša s ktorou sa môžeme kedykoľvek porozprávať so svojou dušou ?  áno dá sa dušou rozprávať počas meditácie slová ktoré mi prichádzajú na rozum sú slová ktoré  mi diktuje moja duša Lebo ona presne vie ako sa cítim čo cítim čo pociťujeme . Pretože každý z nás ma dušu .Každý  z nás m svojho spriazneného vnútorného partnera ktorý ho sprevádza cely život 



Na Záver tejto kapitoly je výrok z tejto knihy Do Hĺbky  Duše 

Napísala Príspevok Eva&Erika
 Všetko z môjho sveta  Vytvorila Eva  Erika 
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky