„ďakujem vám za návštevu"

Moja práca nadovšetko

24.09.2019

Skončila sa na Univerzite a chcela som robiť nejakú prácu ktorá by ma uživila  bývala som vo veľkom byte a musela som aj platiť takže som nemala inú možnosť . Dala som všetko čo treba spraviť keď potrebuješ prácu . Som Daniela a mám 30 rokov . často mi  volali na  že budem  budem mat prácu ale vždy mi povedali že hľadajú niekoho  iného  . Našla som si na internete super prácu že hľadajú asistentku v kanceláří  . Zapáčila sa mi táto práca bola volná  a prijali má . Mohla som hneď začať všetci čo tam  boli boli velmi míli a spokojný .  Každá moja  snaha bola vždy  vytína . Milovala som svoju prácu . Dalo sa povedať že práca nadovšetko.  .   Aj som si tám našla aj priateľky . Aj " SvojhoManžela"  Práca  vždy bola moja priorita . A poslednom čase bežaná realita kde som chodila presne do prace a skončila v tom istom čase .  Ako  som spomínala našla som si tam manžela . Vola sa Viktor . Sme spolu  už 2 roky  a sme spolu a pracujem v jednom  prostredí a neškodí  nám to n ešte nám to dava energiu to života ,


woman holding silver iPhone 6


Daniela a Viktor a ich dcéra Viktoria   sú  šťastný rodičia 








 

Napísala Príspevok Eva&Erika
 Všetko z môjho sveta  Vytvorila Eva  Erika 
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky