„ďakujem vám za návštevu"

Modrené Dievča

11.06.2019

Ja  dievča z bohatej rodiny ale nepotrebuje aby ju niekto sledoval ani ju kontroval. Volám sa Amanda Richardova moji rodičia sú známy tým že máju vlastni obchod predáváju módu . Moji rodičia mi vždy odkladali tie najkrajšie modely tak som vždy chodila ako moderne dievča do mesta alebo na party v krásnych šatách alebo som mala niečo iné oblečene ale vždy to bola pravá značka z nášho odchodu. Ja som sa obliekla ako moderné dievča ktoré pochádza Bratislavy . Ja Amanda som mala veľa  priateľov . Niektoré baby v škole mi  aj závideli že mám kvalitnú značku oblečenia a ony nie . Ja som bola len s mojou partiu ktorý má mali radi a nechceli moje šaty. Ved priateľstvo nieje o obliekaní alebo o značku ktorá pravé letí . Ja Som mala  vždy od malička mala priateľov tak so  vyrastala v  v kruhu rodičov ale aj  "iných"  lúdi .  Nikdy som nemala prepych síce som bola bohatá ale nectila so sa tak  moja Matka mi vždy do malička hovorila aby som sa mala rad aká som nech neberiem veľa toho ani peniaze nerobia človeka  aby som bola skromna . Som sama sebou a vždy som moderná Amanda a mám rada svoju rodinu . Získala som pracú ktorá má baví . A mám aj priateľa  ktorý je modelom a spolu cestujeme tak objavujeme svet. 


S Pozdravom :  Amanda & Richard - Smer Barcelona 

Moderné Dievča 2. 


Pracovala  v módnej agentúre  kde sa tam spoznala svojho priateľa čiže Richarda ako model . Amanda bola schopná opustiť svoju prácu aj aj keď vedela že to bola je najmilšia práca. Zamilovala sa do Richarda, Richard Rodrigéz musel pracovné cestovať tak Amanda išla sním prvá pracovná ponuka bola Barcelona . Amanda mu vždy pomohla s prácou keď bol treba  . Cestovali všade po svete . Boli v Amerike boli v Paríži aj v Miláne kde aj Amanda mohla prezentovať svoje šaty pod značkou svojho obchodu kde je rodičia dali svoje pravo. Tak sa stala druhy krát moderné dievča v Miláne , Je sen bol isť do Mesto v New Yorku kde by mohla viac poznať módu. Ale aj Richard tak isto. Precestovali skoro cely svet a ukázali všetko čo mali . Ich oblečenie bolo zaujímavé ale aj výnimočne . Samozrejme nemohli chýbať ani plavky . Po  Mesiaci im prišiel Email že ich pozývajú do Mesta New Yorku  aby išli prezentovať oblečenie od svetových celebrít .   Boli tam skoro cely mesiac . Aj si spravili aj výlet . Amanda a Richard si úžili krásny deň . 


Ich začiatok bol krásni a vždy spomínajú na mesta kde boli   Šťastný ich vzťah bol dlhý až taký že sa zobrali a majú dve deti malého Richarda ktorý má 4 roky a Klaudia ktorá má zatiaľ len  1 rok   . Svadba bola veľká .                                     


Koniec 



Napísala Príspevok Eva&Erika
 Všetko z môjho sveta  Vytvorila Eva  Erika 
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky