„ďakujem vám za návštevu"

Dokonalá Party na Máj

07.05.2019

Môj tím vyhral išli sme oslavovať . Všetko sme mali pripravene na party. Mala som zlu náladu . Nič sa mi v tento deň nedarilo . Ja som sa teba vybrala preč z oslavy ktorá ešte nebola . Zostala som stat bokom všetkého aby ma nebolo vidno. Všimla som si zvláštneho chalana ktorý tiež stal bokom  a čudne pozeral na mňa  - Radšej som zostala na svojom mieste . Party sa pomaly začínala ja som pocítila nervozitu ( asi z toho ako na  mňa pozeral ) Odrazu ten chalan prišiel a požiadal ma o tanec. Tato party sa mi celkom podarila . Zrazu si uvedomila že je Maj .  Jej nervozita je odpadla keď tancovala . Volám sa  Victoria a hovorím vám tento príbeh  . Spoznala som báječného chalana  áno ten ktorý tancoval so mnou .  Bola som tanečníčka v našom tíme ale ostala som chorá tak bohužiaľ som nemohla tancovať . Môj tím to zvládol a vyhrali sme . Ja som zostala s Richardom ten môj úžasný chlapec. 

Dokonalá party na Máj s pozdravom Tvoja Victoria 

Napísala Príspevok Eva&Erika
 Všetko z môjho sveta  Vytvorila Eva  Erika 
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky