„ďakujem vám za návštevu"

Čo kedy sa to stalo v máji

20.05.2019

Po  tichu sedel na lavičke nič nehovoril , po  chvíľke sa zastavil pri mne . Samozrejme nič nehovoril iba sa pozeral . Ja som sa otočila a chytila som ho za ruku a išli  sem . Na deckom ihrisku boli moji priatelia hneď  som ho pustila a išla som za svojou partiou ešte som ho videla pri ihrisku ale potom po chvíľke už nie , Bavila som sa s priateľmi až do neskorých hodinách potom som išla domu. Keď som si išla ľahnúť tak som si premietala celu situáciu  keď sme boli spolu že nám bolo dobre . Ale od razu kde sme prišli na ihrisko som mu pustila ruku tak som odišla . Prečo . Sama to nevedela pochopiť . Zaspala v myšlienkach na chlapca . Ráno sa zobudila s pocitom vini ,že sa všetko môže len ona . Chystala sa radšej do školy . Prišla do svojej triedy a všimla si tam toho chalana . Sadala si na svoju stoličku a bola ticho a vytiahla si učebnice. Po škole išla domov ale zrazu ten chalan ju chytil za ruku , Otočila sa a dal je pusu na líce  vyšmikla sa a utiekla . Alex bol ten chalan ktorý bol pre Dianu asi ten pravý, Na druhý deň škole , Chcela aby tam nebol . Lenže Keď otvorila dvere  tak ho videla .  Cely deň sa mu vyhýbala vždy sa rozprávala s kamarátkami  . Ale po škole  si na Dianu počkal . Vyčkával ju vonku kedy príde  Medzi jej priateľkami  bol schovaná čiže ju nebolo vidno . Lenže Alex sa vrhol medzi nimi a chytil ju za ruku a vytiahol ju preč . Ako pretým Diana bola  ticho a Alex rozprával.  Všetko si povedali . A odrazu zistili že bol ešte máj . Alex bol prekvapený že mu Diana vyznala lásku. a to všetko len za jeden deň  . 

(čo kedy  sa to stalo v máji )   

Alex  a Diana ostali spolu  . Navždy tvojom náruči . Napísala Diana 

Napísala Príspevok Eva&Erika
 Všetko z môjho sveta  Vytvorila Eva  Erika 
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky